כל מה שאתה צריך כדי להקים אתר מצליח באינטרנט נמצא ממש כאן, מוכנים ?! יאללה מתחילים ! התוכן לאתר החדש שלך מחולק לרוב לשתי קטגוריות
עמודים ראשיים
דפי תוכן/מידע
עמודים ראשיים הם הבסיס של אתר, כלומר, עמוד הבית, שאלות נפוצות, מפת האתר, אודותינו, צרו קשר ודפי שירות או מוצר. עמודי תוכן ומידע הם דפים נוספים המוסיפים ערך מוסף לדפים הראשיים, מסבירים יותר לעומק על השירות או המוצר שלך ועונים על שאלות. עמודים ראשיים ממירים מבקרים הגולשים באתר בעוד שעמודי מידע ותוכן מייצרים תנועה אל האתר.
מנוע חיפוש גוגל
העשרת ידע הגולשים
עמודים ראשיים
הכנת תוכן לדפים הראשיים שלך חייבת להיעשות בזהירות. עליך לכלול רשימה של מילות מפתח שברצונך להדגיש עבור כל עמוד. באמצעות מילות מפתח אלה, התוכן צריך להיכתב בצורה ברורה ותמציתית. טעות נפוצה שצריך להימנע – המאמץ למקסם את מילות המפתח בעמוד, שיובילו לדירוג מהיר יותר במנועי חיפוש, אך היא עלולה לפגוע בשיעורי ההמרה שלכם ולתת למבקרים את הרושם השגוי של העסק שלכם.
התנועה חסרת תועלת אם אי אפשר להמיר אותה לכסף! התמקדו בהמרת הגולש ללקוח משלם !
בניית אתר חדש באינטרנט
עמודי תוכן ומידע
דפי מידע משרתים מספר פונקציות. ראשית, הם מסבירים ותומכים בדפים הראשיים שלך. שנית, הם בונים אמינות על ידי מתן ראיות ליד ולמומחיות רבה שלך. ומעשירים בידע נוסף בתחום. בניגוד לדפים ראשוניים, ניתן לכתוב דפי תוכן תוך התייחסות רבה יותר לשילוב מילות מפתח. עמודי מידע מהווים גם פלטפורמה קריטית לקידום האתר שלך. יש לכתוב את התוכן באופן נכון וידידותי לקורא. בנוסף צריך לדעת שככל שאתם מוסיפים תוכן איכותי לאתר כך אתם עולים בדירוג גבוה יותר.
את תוכן המאמרים והכתבות תוכל לפרסם גם ברשת עם קישור לאתר שלך, דבר שיגדיל באופן דרמטי את מספר הגולשים באתר שלך
נושאים לעמוד תוכן
אם עמודי תוכן ומידע כל כך חשובים לקידום לאתר , מהם הנושאים שנבחר לשתף ? ישנן 3 צעדים לתשובה.
הצעד הראשון הוא לאפיין את המוצר או השירות שלך. יש ליצור דפים המספקים הסברים לפרטים הפשוטים והמורכבים ביותר בכל מה שאתה מקדם ומוכר.
הקפד לפרט את הפריטים הבסיסיים. לדוגמא עבור אתר של סוכני נדל"ן, הנושאים צריכים לכלול 1) איך לקנות ולמכור בית, 2) איך התהליך עובד מתחילתו ועד סופו; 3) כיצד עובד תהליך עריכת הנאמנות וכן הלאה. לעולם אל תניח שהלקוח הפוטנציאלי שלך מבין הכל על המוצר או השירות שלך.
לאחר יצירת עמודי תוכן אלה, האתר צריך להיות גדול משמעותית ובכך, להיות אטרקטיבי יותר עבור מנועי החיפוש.
חיפוש נושאים רלוונטים לפרסום ושיווק
השלב הבא הוא ניתוח מחקר מילות המפתח, שלב חשוב בדרך לבניית האתר. כשמסתכלים על רשימת מילות המפתח, מתמקדים במילות מפתח עם פחות מ -1,000 (תלוי במילה או בביטוי) חיפושים בחודש. כל אחת ממילות המפתח הללו היא נושא פוטנציאלי. מכיוון שיש מעט חיפושים חודשיים, התחרות על דירוגים תחת כל ביטוי מילות מפתח כנראה נמוכה.. אם יש לך 50 דפי מידע המפיקים כל אחד 100 קליקים בחודש, הם יפיקו 5,000 קליקים בחינם. נניח ששיעור המרה של 1/100 ויש לך 50 מכירות. ככל שיתווספו עוד עמודי תוכן באתר, המספרים ימשיכו לעלות.
לבסוף, פורומים הם מקום מצוין למצוא נושאים. פורומים הם אתרים שבהם אנשים מתכנסים לדון בסוגיות הקשורות לנושא מסוים. הדיונים מתחילים בדרך כלל כשמישהו מפרסם שאלה. כל שאלה היא נושא פוטנציאלי לדף באתר שלך. דאגו להתמקד בפוסטים עם הרבה תשובות, מכיוון שמספר התשובות משקף את מידת העניין בנושא. כדי למצוא פורומים רלוונטיים, פשוט חפש את "פורום + נושא" בכל מנוע חיפוש
לסיכום
גוגל ומנועי חיפוש נוספים משנים לעתים קרובות את האלגוריתמים שבהם כל אחד מהם משתמש כדי לייצר דירוגים. שינויים כאלה יכולים לפעמים לעקב אתכם באסטרטגיית אופטימיזציה של האתר, חשוב להתעדכן ! הוספת תוכן רלוונטי ללא הרף לאתר שלך היא כמעט השיטה היחידה להקל על התנודות הללו. אחרי הכל, התוכן הוא המלך כבר אמרנו ?!